Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Prologue зустрічає Blazer

Спадщина та інновації в електроері Honda

Коли Honda вирішила створити повністю електричний кросовер з п’ятьма місцями та двома рядами сидінь, вони зіткнулися з проблемою: у них не було власної електричної архітектури для такого автомобіля. Рішення? Звернутися до General Motors. На перший погляд, співпраця між Honda і Chevrolet може здатися дещо незвичною, але насправді вона цілком логічна. Адже лише 4% покупців Honda розглядають Chevrolet як альтернативу, що означає, що лише невелика частка клієнтів Honda зможе встановити зв’язок між Prologue від Honda та Chevy Blazer EV.

Ми вже встигли оцінити новий Honda Prologue на власному досвіді. Враження від першого тест-драйву такі — Prologue виконує свої функції, але не збирається перевертати уявлення про ринок електромобілів. Співпраця з Chevy є водночас і перевагою для Prologue, і показником того, що Honda могла б приділити більше зусиль для свого першого масового електромобіля на американському ринку.

Технологічний стрибок Honda з екранами GM

Honda завжди тримала марку у сфері технологій, хоча і не була лідером у цій галузі. У порівнянні з такими конкурентами, як Hyundai та Kia, які постійно вражають споживачів великими та яскравими екранами, Honda трималася трохи осторонь. Взяти хоча б моделі Pilot та Civic, де, незважаючи на значну різницю в розмірах, встановлено однакові 9-дюймові центральні дисплеї. Це цілком прийнятно для Civic, але виглядає занадто маленьким для Pilot та CR-V.

Використання компонентів від GM стало справжнім проривом для Honda. Prologue оснащений двома 11-дюймовими LED-дисплеями (один слугує панеллю приладів перед водієм, а другий – інформаційно-розважальною системою), що робить його неподібним на будь-який інший автомобіль Honda. Екрани не лише вражають своєю яскравістю та чіткістю зображення, але й радують око спокійною пастельно-блакитною кольоровою палітрою. Це значний крок від того, що зараз використовується в усіх інших автомобілях Honda, і це явно крок вперед. Сподіваємось, Honda черпатиме натхнення від GM при розробці наступних версій своїх систем інформаційно-розважальних систем та дизайну приладових панелей.

Внутрішній світ Prologue: відлуння Blazer EV

Внутрішній простір Honda Prologue відкриває нову главу для бренду, проте його дизайн майже повністю запозичений у Blazer EV від Chevrolet. Чи це справді так? З першого погляду на кабіну Prologue стає зрозуміло, що більшість елементів інтер’єру прийшли прямісінько з лінійки продукції GM. Від системи клімат-контролю, розміщеної нижче дисплея, до рукояток перемикання передач і важелів склоочисників, від крісел з їхніми налаштуваннями до ряду кнопок ліворуч від водія — всі деталі кричать про спорідненість з Blazer EV.

Honda стверджує, що унікальність Prologue полягає в розміщенні цих елементів, що надає автомобілю характерного духу Honda. Однак, провівши день за кермом Prologue, можна помітити, що розміщення елементів управління практично ідентичне тому, що є в Blazer EV. Якщо не в точності, то з незначними відмінностями. Це створює певний розрив у сприйнятті бренду Honda — порівняння Prologue з CR-V показує, наскільки вони відрізняються.

На зображенні вище можна побачити інтер’єр Blazer EV та поруч — Prologue. Ми виділили білим кольором усі схожості між двома автомобілями. Більшість спільних елементів позначено колами або стрілками. Зверніть увагу на схожість керма, ряду кнопок для клімат-контролю та розміщення ручки гучності — не кажучи вже про однакові важелі повороту та перемикання передач.

Незважаючи на всю схожість з автомобілями GM, малоймовірно, що вона відштовхне прихильників Honda від Prologue. Вибір Honda на користь співпраці з GM частково пояснюється тим, що лише невелика частина покупців порівнюватиме Prologue і Blazer. Для нас, ця схожість очевидна, адже ми включили Blazer EV до нашого довготермінового тестового парку і провели з ним чимало часу. (Проте наш Blazer EV створив нам чимало проблем). Honda потрібно лише перевершити Toyota bZ4X (автомобіль, який ми оцінили як найгірший у своєму сегменті), і за першими враженнями, Prologue перевершує цю модель майже у всьому.

Нас цікавить, що Honda зробить, коли розробить власну архітектуру електромобілів. Залишайтеся з нами — це вже не за горами.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

[yikes-mailchimp form="1"]